Stel je bij het ontvangen het pakket vast dat er iets mis is met jouw product, dan valt dit onder de wettelijke garantie. Neem dan zo snel mogelijk contact op met support@swimmingpools.be en bezorg ons je naam, je factuurnummer en informatie over het defecte toestel. Dan zorgen we voor een gepaste oplossing.
Indien je recht hebt op garantie sturen we je zo spoedig mogelijk een nieuw product op. Maar je kan ook opteren voor een terugbetaling van het product.
Tip: Merk je dat er iets mis aan je product, neem dan zo snel mogelijk een foto of video en meldt het probleem onmiddellijk aan ons.
Naast deze wettelijke garantie van 2 jaar op conformiteit zijn er op bepaalde producten langere garanties. Dit zijn fabrieksgaranties en die worden expliciet vermeld op de productpagina. Stel je na verloop van tijd een defect vast aan je product dan bekijken we zo spoedig mogelijk waar het probleem ligt. Ligt de fout bij het product dan krijg je van ons een nieuw exemplaar in ruil.
Op de installatie van de producten kunnen we echter geen garantie geven, aangezien we deze niet zelf plaatsen. Voor tips en handleidingen in verband met de installatie van je producten kan je steeds terecht bij support@swimmingpools.be, of kan je ons contacteren via het contactformulier van de webshop.